Ingenting å si på "pen-heten" på mange av disse glorete repro.delene nei, inkludert demperene til Kjell Berg

Holdbarheten er det heller værre med når delene er laget for å tåle 2 millimeter nedbør i året og tropehete og tilnærmet lik null luftfuktighet.
Å lakke selv uten videre erfaring med dette gir som regel resultat der etter. En proff lakkèrer med lang erfaring og godt håndlag for jobben sin ofrer normalt ikke hobby-amatør-lakkerte emner et øyekast en gang
Levèrer man delene inn til lakkeringsverksted er det folka der sitt ansvar å returnere et bra produkt. Da slipper man ergrelser over renninger, dårlig forarbeid, bortasta lakk osv.
Han jeg overlater lakkeringsarbeidet til har et utrykk som heter; Pyselakkering.
*Pyselakkering er å feige ut i det øyeblikket glansen kommer fram under sprøytinga. I dette øyeblikket er man farlig nær renninger... Et ferdig lakkert emne med silkematt resultat når lakken opprinnelig skal være blank er et eksempel på pyselakkering...
vwhotrod? Bladde igjenomm tråden fra den var sikra ditt eie i bagasjerommet på bilen fram til nå. Veldig god og utfyllende "Min Tempo" tråd dette
Synd at de har kappa av fremre del av den ene motorskjermen

Har selv et par gode motorskjermer til Corvette 240 jeg kunne tenkt å bytta bort i motorskjermer til Tempo Lett Swing.
Utrolig hvor mye "mat" som kom fram i veivhuset? Fikk du bort alt dette? I så fall! Hvordan? Mye av dette er/ var vel avleiringer fra selve metallet?
Jeg bestilte støtdempere til svingaffel og oppbygningen av denne er lik som på Lett Swingen m.fl.
Angra fælt umiddelbart etter montering med en framskjerm som står altfor høyt i framkant.
Bak skal Swingen skal ha fornikla støtdempere i stål med konisk form i nedre kant. Alu. demperene framme har alu. dekkrør