Hentet mopeden i dag (etter at 17.mai aktivitetene var unnagjort og hjelmen ikke lenger var så trang som da jeg våknet i dag tidlig..). For andre gang hadde jeg audi`n stappet full av tempo moped. Det går akkurat for å si det slik..
Selger sa at det hadde ringt en annen kar etter at jeg hadde vært der. Han var villig til å betale MER enn det selger ville ha, men heldigvis er selger en som mener at en avtale er en avtale. Satser på å få kikket litt nærmere på den i morgen, i dag rakk jeg bare å sykkle den inn på værste.
1960 Swing, snart på veien igjen..
I found Jesus. He was behind the couch..
vwhotrod skrev:Da jeg hentet bensintanken på værste var det et eller annet løst i den. Jeg ristet det ut og det falt en liten klump på gulvet. Jeg kikket ikke så nøye på den da, men tok den i øyensyn i dag.
Stakkar jævel.. Har ingen anelse hvorfor den ville opp i tanken, men den kom seg i hvertfall ikke ut gitt.
Min Lett Swing har nylig begynt å oppføre seg litt dårlig i det siste. Kan det være ADHD?
Ved nyanskaffelse pleier jeg alltid å tappe av bensinen som oftest inneholder rusk og rask.
I morges skrudde jeg av tanken og helte ut bensinen. Ut av påfyllingshullet titta en 30 ca lang tapestrimle som vel egentlig ikke har noe i en bensintank å gjøre...
Jaja! Man lærer så lenge man lever
Ja det er tydeligvis litt av hvert å finne i gamle tempo-tanker!
lenge siden jeg har vært inne på tempo sidene nå, men her i sted fikk jeg plutselig lyst til å fortsette på mopeden! Hadde det ikke vært så kaldt her på Lillehammer! Har flyttet fra Oslo, men enda ikke fått tak i værsteplass på Lillehammer. Har kun en bruksgarasje, uten plass til mekking.
Hei!
Det har nok tatt en liten pause ja.. Har flyttet til Lillehammer, blitt pappa osv. Men det starter nok opp igjen til våren, er for kaldt til å lakke deler nå.