Kjempefin moped Du får nok shinet den opp, så den blir enda finere. Jeg venter på at min svoger skal levere den Corvetten med scooterkappe han solgte til meg. Blir moro å pusle med den, og selvsagt KJØRE den Lyden og lukten av Corvett er noe helt spesielt. Gleder meg
Fin moped dette rubix Da gjenstår vel bare mopedlappen?
Ungdommen før i tiden mente det så gubbete ut med vindskjerm og scooterbrett. Får nesten satse på at det er en gammel gubbe som har eid denne da...?
Å påføre skade på et slik scooterbrett er ikke vanskelig i det hele tatt noe som vel kommer frem på venstre side av brettet ditt?
Nei lyden og ikke minst totaktslukta av en Tempo er og forblir noe helt for seg selv ja
Ville tatt meg en tur til en båtforretning å spurt meg til råds om dette men vil anta at glassfiberduk i første omgang må brukes for å fordele og armere skaden.
Om du skal bruke gelcoat eller epoxy til slutt tør jeg ikke å uttale meg om for her er det viktig at stoffene du skal bruke tåler spenninger og vibrasjoner.
Der finnes nok flere Reodor Felgen løsninger med en metall-lask/ forsterkning på baksiden med en poppnaggel i hvert hjørne... en rask og mindre pen løsning.
Skal gjøres årntli arbeid her :p
Han som jeg kjøpte den av hadde kjedekassen men fant den ikke akkurat nå, skulle finne den iløpet av de nærmeste dagene